IGUALDADE

Recursos/ClavesElaboracionPlanCoeducacion

RECURSOS

SEXO E XÉNERO 

CAMPAÑAS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO
http://elorientablog.blogspot.com.es/2010/11/violencia-de-genero-recursos-y.html





BLOGUES E FACEBOOK:




VÍDEOS
Guía e actividades sobre os vídeos. CAMPAÑA MINISTERIO 2017



VIÑETAS E LIBROS
NOTICIAS XORNALÍSTICAS

HISTORIA DAS MULLERES




LEXISLACIÓN

ABLACIÓN
TRANSEXUALIDADE




LEI ORGÁNICA 3/2007, do 22 de marzo, para a igualdade efectiva de mulleres e homes.
 («BOE» 71, do 23-3-2007.)
Acción administrativa para a igualdade

Artigo 23. A educación para a igualdade de mulleres e homes. O sistema educativo incluirá entre os seus fins a educación no respecto dos dereitos e liberdades fundamentais e na igualdade de dereitos e oportunidades entre mulleres e homes. Así mesmo, o sistema educativo incluirá, dentro dos seus principios de calidade, a eliminación dos obstáculos que dificultan a igualdade efectiva entre mulleres e homes e o fomento da igualdade plena entre unhas e outros.

Artigo 24. Integración do principio de igualdade na política de educación.

 1. As administracións educativas garantirán un igual dereito á educación de mulleres e homes a través da integración activa, nos obxectivos e nas actuacións educativas, do principio de igualdade de trato, evitando que, por comportamentos sexistas ou polos estereotipos sociais asociados, se produzan desigualdades entre mulleres e homes.

2. As administracións educativas, no ámbito das súas respectivas competencias, desenvolverán, con tal finalidade, as seguintes actuacións:
  • a) A atención especial nos currículos e en todas as etapas educativas ao principio de igualdade entre mulleres e homes.
  •  b) A eliminación e o rexeitamento dos comportamentos e contidos sexistas e estereotipos que supoñan discriminación entre mulleres e homes, con especial consideración a iso nos libros de texto e materiais educativos.
  •  c) A integración do estudo e aplicación do principio de igualdade nos cursos e programas para a formación inicial e permanente do profesorado.
  •  d) A promoción da presenza equilibrada de mulleres e homes nos órganos de control e de goberno dos centros docentes.
  •  e) A cooperación co resto das administracións educativas para o desenvolvemento de proxectos e programas dirixidos a fomentar o coñecemento e a difusión, entre as persoas da comunidade educativa, dos principios de coeducación e de igualdade efectiva entre mulleres e homes.
  • f) O establecemento de medidas educativas destinadas ao recoñecemento e ensino do papel das mulleres na Historia.


Ningún comentario:

Publicar un comentario